محل لوگو

پکیج کسب درامد واقعی


پکیج کسب درامد واقعی

جذب فوری ثروت

جذب فوری ثروت

دسته بندی:ثروت - محصولات - موفقیت - هیپنوتیزم

 

خرید این محصول:

 

جذب فوری ثروت

آیا درآمد کافی برای رسیدن به اهدافتان را ندارید؟

آیا سخت تر و بیشتر کار می کنید ولی درآمدتان همیشه پایین است؟

آیا مرتبا اتفاقاتی می افتد که پول خود را به راحتی از دست می دهید؟

آیا در پی افزایش درآمد خود هستید ولی تا به حال هیچ نتیجه ای را نگرفته اید؟

آیا از اینکه سالهاست که به یک مسافرت خوب نرفته اید، احساس بدی دارید؟

آیا دوست دارید که خود و فرزندتان آینده مالی بسیار مناسبی داشته باشید؟

آیا دوست دارید به یک مغناطیس ثروت تبدیل شوید که در هر لحظه پول و ثروت به سمت خود جذب کند؟

آیا دوست دارید که مشتریانتان هر روز بیشتر و بیشتر شود؟

آیا دوست دارید که برای همیشه از شر بی پولی و نداری و نگرانی هایی که از بابت پول هست خداحافظی کنید؟

آیا دوست دارید توان خرید هر چیزی را که واقعا آن را می خواهید، داشته باشید؟

فقط چند ثانیه تا تبدیل شدن به یک مغناطیس پول و ثروت فاصله دارید:

جذب ثروت

پس با دقت متن زیر را مطالعه کنید که جواب تمام سوالتتان را خواهید یافت و از همین لحظه به بعد شما به یک مغناطیس ثروت تبدیل خواهید شد.

قبل از اینکه صحبتم را شروع کنم از شما سوالی دارم

به نظر شما چرا با اینکه از قانون جذب آگاه هستید ولی هنوز نتوانسته اید زندگی دلخواهتان را داشته باشید و پول ثروت را جذب کنید؟

چرا با این میگویند فکر کنید و ثروتمند شوید ولی تا به حال چنین نبوده؟آیا واقعا قانون جذب حقیقت دارد؟

  • یا ما راه را اشتباهی رفته ایم؟

امروز می خواهم رازی را با شما در میان بگذارم که بعد از این که این راز را متوجه شدم و آن را به کار بستم کل زندگی من متحول شد، از لحاظ ثروت، سلامتی، روابط، کسب و کار و…

کتاب فکر کنید و ثروتمند شوید یکی از پرفروشترین و تاثیر گذارترین کتاب های حال حاضر هست که نوشته ناپلئون هیل هست، این کتاب در حال حاضر سانسور شده است و کلمه کلیدی و تاثیر گذار و یا در واقع راز اصلی از این کتاب حذف شده است. و من میخواهم این راز را با شما در میان بگذارم.

قانون اصلی جهان هستی،قانون جذب نیست!!

قانون اصلی قانون ارتعاشات هست، اگر که یه سرچ ساده توی گوگل و ویکی پدیا داشته باشید متوجه می شوید که قانون اصلی قانون ارتعاشات هست و قانون جذب قانون ثانویه هست، در واقع بیس و پایه و اساس قانون جذب قانون ارتعاشات هست.

قانون ارتعاش چیست؟ قانون ارتعاش میگوید که دو چیز،دو جسم،دو شئ ، دو شخص و… با ارتعاش یکسان، با ارتعاش مساوی همدیگر را جذب میکنند!!!

و ربطی به فکر کردن شما به اون پول یا ماشین یا خونه نیست!!!

شما زمانی میتوانید پول را به سمت خود جذب کنید که ارتعاشات درونیتان با پول یکی باشد!!

مولانا میگه:

خوب خوبی را کند جذب این بدان
طیبات و طیبین بر وی بخوان

در جهان هر چیز چیزی جذب کرد
گرم گرمی را کشید و سرد سرد

قسم باطل باطلان را می‌کشند
باقیان از باقیان هم سرخوشند

ناریان مر ناریان را جاذب‌اند
نوریان مر نوریان را طالب‌اند

دوست خوبم دقت کن که گرم،گرمی را می کشد، اگر وجودت گرم باشه یک جسم گرم رو میکشی، اگر هم ارتعاش با گرمی باشی میتونی گرمی رو جذب کنی، پس بحث فکر کردن به پول نیست شما باید وجودتون با پول یکی بشه، باید هم ارتعاش با پول بشید تا پول و ثروت رو به سمت خودتون جذب کنید!!

یک مثال ساده: مثلا عدد ارتعاشی ماشین مورد علاقه شما ۱۰۰ هست، شما هم باید ارتعاش وجودیتان ۱۰۰ شود تا جذبش کنید.

پولدار شدن
چطور باید با پول هم ارتعاش بشیم تا پول و ثروت را به سمت خود جذب کنیم؟؟

دقیقا ما در این محصول ضمیر ناخودآگاه شما را طی ۳۰-۴۵ روز برنامه ریزی میکنیم برای جذب پول و ثروت و ارتعاشات وجودی شما سراسر در مدار پول و ثروت قرار میگرید.و شما به یک مغناطیس ثروتتبدیل می شوید.

جذب پول

دوست خوبم دیدی که دکترهایی هستند که به مدت ۳۰ دقیقه ذهن رو هیپنوتیزم میکنند و چهار،پنج میلیون تومان میگیرند؟ فکر میکنی دلیلش چیه ؟ فکر میکنی چرا آدم هایی پیدا میشوند که حاضرند واسه ۳۰ دقیقه هیپنوتیزم ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان هزینه کنند؟
چون به موضوع قدرت ذهن ناخودآگاه ما پی بردند و در واقع این سرمایه گذاری که روی ذهن ناخودآگاهشون میکنند، ذهنشون میلیاردها تومان سرمایه براشون ایجاد میکنه.
محصولات سابلیمینال و خودهیپنوتیزم با هیپنوتیزمی که دکترا انجام میدن هیچ فرقی نداره جز در زمانش، اونها توی مدت زمان ۳۰ دقیقه این کار رو انجام میدن و ما در مدت زمان ۳۰ الی ۴۵ روز این کار رو انجام میدیم.

9900 تومان – خرید

آهنربای پول و ثروت شوید.

اجازه دهید پول و ثروت به زندگی شما وارد شود و جزئی جدا نشدنی از آن شود. ضمیر ناخود آگاه شما همه چیز را درباره ی چگونگی جذب پول و ثروت به زندگی شما می داند. تنها کاری که لازم است انجام دهید تا به یک آهنربای بسیار قوی پول و ثروت تبدیل شوید این است که ضمیر ناخود آگاهتان را برای تبدیل شدن به یک آهنربای پول و ثروت پروگرم کنید، سپس در گوشه ای بنشینید و از قدرت و سرعت ضمیر ناخود آگاه در جذب پول و ثروت به زندگی تان حیرت زده شوید!

دستیابی به پول و ثروت واقعا کار ساده ای است، به شرط آنکه از فوت و فن آن آگاهی داشته باشید. همه ما دوست داریم به طرق مختلف پول و ثروت را به زندگی خود جذب کنیم ولی در این پروسه، فقط افراد کمی موفق به چنین کاری می شوند، چون اکثر افراد اطلاعات و برنامه ریزی های ذهنی لازم برای جذب پول به زندگی شان را ندارند. این فایل جذب فوری ثروت ، ضمیر ناخود آگاه شما را به گونه ای پروگرم می کند که پیشنهاد هایی را دریافت کنید، در شرایط و موقعیت هایی قرار بگیرید و اتفاق هایی برای شما رقم زده شود که همگی پول و ثروت را در زندگی شما جاری کنند.

به یاد داشته باشید، آهنربا برای جذب اشیای فلزی تلاش نمی کند، خود را به این در و آن در نمی زند، تنها از قدرت مغناطیسی اش استفاده می کند و به راحتی اشیا فلزی را با قدرتی بالا به سمت خود می کشد. و دقیقا به همین دلیل است که این فایل جذب فوری ثروت نام گذاری شده است.

این رازی است که تا کنون به کمتر کسی گفته شده، از این رو علم به صورت تمام و کمال خود را وقف این امر کرده که افراد گوناگون چگونه می توانند در کمترین زمان ممکن تغییرات مطلوب و مورد نظر خود را به صورتی پایدار در خود شکل دهند. یکی از این تغییرات مطلوب می تواند جذب پول و ثروت نامحدود به زندگی باشد. رشته ی علمی ای وجود دارد که کشف کرده چگونه در یک الی شش هفته احتمال ایجاد این تغییرات مطلوب، تثبیت آنها و برنامه ریزی مجدد ضمیر ناخود آگاه تان را تا میزان ۳۰۰ الی ۴۰۰ درصد افزایش دهید. آنهم تنها با ایجاد تغییری جزیی در زندگی تان و گوش دادن به فایل مرتبط به هدف تان.

میزان موفقیت رهبران، مدیران، فروشندگان، کارمندان و کارفرمایان و … با توجه به میزان توانایی آنها در دستیابی به اهدافشان تعیین می شود و به وضوح مشخص است که در اختیار داشتن پول و ثروت کافی نه تنها باعث تسریع دستیابی این افراد به اهدافشان می شود بلکه زندگی آنها را نیز زیبا تر و با کیفیت تر می کند. به عبارت دیگر اینکه در زندگی شخصی و حرفه ای خود چقدر موفق باشید، تا حد زیادی بستگی به توان مالی شما دارد.

می توانید در سریع ترین زمان ممکن و به راحتی ذهن را برای جذب سریع و نامحدود پول و ثروت پروگرم کنید تا به راحتی و سریع پول را به زندگی خود جذب کنید و یک بار برای همیشه با تمامی دغدغه ها و مشکلات مالی خداحافظی کنید.

و حالا، بسیار خرسند هستیم که این فایل ارزشمند و گرانبها را به شما تقدیم نماییم تا به راحتی میزان پول و ثروت خود را چند برابر کنید.

 

9900 تومان – خرید

 

ذهن ثروتمند

دوست خوبم برای این میگوئیم جذبِ پول و ثروت فوری، چون وقتی که با پول هم ارتعاش بشوید، که فایل های ما ضمیر ناخودآگاه شما و احساس شما را در ارتعاش پول و ثروت قرار میدهند و فرکانس و ارتعاشی که به جهان می فرستید،ارتعاش پول و یکی شدن با پول و ثروت می باشد و زمانی که این اتفاق بیفتد، در این موقع هست که خیلی سریع جذب اتفاق می افتد و شما خواسته تان را جذب میکنید و اساس این فایل همانطور که گفتم هم ارتعاش کردن شما با پول و ثروت می باشد.

خانم استرهیکس در کتاب تعالیم آبراهام میگوید: تنها دلیلِ این که اینقدر طول می کشد که ما به آرزوهایمان برسیم و خواسته هایی را که داریم را در زندگیمان متجلی کنیم این است که ارتعاشات خواسته ها و آرزوهای ما با ارتعاشات فکری ما در هر لحظه هماهنگی ندارند!!!

ارتعاش ثروت

 

 


اگر طبق دستور العمل، عمل کنید زندگی شما یک بهشت خواهد شد، من از چیزی صحبت می‌کنم که خودم ذره‌ذره درکش کردم، از چیزی که از آن استفاده کردم و از چیزی که ایمان کامل به آن دارم.

شاید با ۹۹۰۰ تومان بشود یک بستنی خورد و برای لحظه ای حس خوب داشت ، شایدم بتوان سوار بر زندگی شد و آینده‌ای زیباتر داشت. پر از ثروت و فراوانی.

یا

من ثروتمندم


توصیه‌ی ویژه به کسانی که فرزند کوچک دارند:

تصمیم امروز شما آینده‌ی آنان را می‌سازد. امروز کاری کنیم که فردا آن‌ها راحت باشند

فرزند فقیر
فرزند ثروتمند


همه‌ی شمارا به ساخت زندگی آگاهانه دعوت می‌کنم.

 

فراموش نکنید این محصول گارانتی ۱۰۰% برگشت وجه را دارد و این یعنی: ایمان کامل من به این محصول

چرا من با ایمان تعهد میدهم؟ چون این محصول قبل از اینکه بر روی سایت برای فروش منتشر شود توسط بنده و چندین شخص دیگر تست شده و نتیجه ای فوق العاده عالی به همراه داشته.
زمانی که من از این محصول رو استفاده کردم به لطف خدا بعد از ۱ هفته فروش سایتم ۴ برابر بیشتر شد.

کافیه فقط من رو باور کنی و این محصول رو تهیه کنی بهت قول میدم که متعجب میشی از نتایج.

یک بار من رو باور داشته باش و خودت نتایجت رو مقایسه کن. بهت تعهد میدم که شگفت زده میشی.
همووونطور که هزاران نفر در دوره های من شرکت کردند و نتیجه های فوق العاده عالی ای گرفتند.افرادی که طی چند ماه درآمدشون چندین برابر شده. افرادی که کمتر از ۱ سال درآمدشون از ۳۰۰ تومان در ماه به ۲۰ میلیون تومان رسیده. و خداروشکر هزاران میکنم از این بابت.
تو هم میتونی جزءی از این افراد باشی فقط کافیه اقدام کنی.
این محصول مثل یک ابزاریه که میتونه تو رو به یک مغناطیس پول و ثروت تبدیل کنه و درآمدت رو چندین برابر افزایش بده و تضمینی هم هست. آیا واقعا ارزشش رو داره که هزینه کنی براش یا نه؟
اگر میدونی که واقعا ارزشش رو داره پس اقدام کن.

۱۰۰٪ گارانتی اثربخشی و بازگشت هزینه(ریسک شما صفر است)

99000 تومان – خرید

ساختن یک قدرت عاطفی برای استفاده کامل پتانسیلتان در زندگی

99000 تومان – خرید

ذهن ناخودآگاهتان را برای جذب ثروت برنامه ریزی کنید!

این فایل صوتی شامل عبارات تأکیدی پنهانی است که به شما کمک میکند با انرژی پول هماهنگ باشید و ضمیر ناخودآگاهتان را برای قدردانی و ارزشمند دانستن پول برنامه ریزی کنید. زمانی که شما سدهای مربوط به پول را حذف میکنید هر چیزی را میتوانید بدست بیاورید. وقتی که شما به این فایل به صورت مکرر گوش دهید به مرور زمان باورهای قدیمی و مخرب شما در مورد پول و ثروت از بین خواهد رفت و ذهنی ثروتمند خواهید داشت!

این محصول برای همه مردم نیست! بلکه برای افرادی است که می‌خواهند با کار کردن روی ذهنشان، درآمدشان را افزایش دهند.
99000 تومان – خرید

شما تا به امروز پولهای زیادی رو برای خریدن کفش و لباس خرج کردید، اما این بار تصمیم بگیرید این پول رو روی ذهنتون سرمایه گذاری کنید! من به شما قول میدم که تا آخر عمرتون از بزرگترین سرمایه گذاری زندگیتون پشیمون نخواهید شد!

اگر اینجا هستی و این کلمات را می‌خوانی و با این روش و این محصول آشنا شده‌ای، مناسب‌ترین زمان و نیز نشانه‌ای است از اینکه خداوند شما را به مسیری هدایت کرده تا بتوانی بالاخره به تمام خواسته‌های همه‌ی آن سالهای زندگی‌ات برسی.

و مناسب‌ترین زمان برای تغییر این وضعیت، دقیقاً همین حالاست تا بتوانی مابقی روزهای جوانی و اوقات مهم زندگی‌ات را در خوشبختی و آرامش بگذرانی.

پس با ایمان، یقین و تعهد، این محصول را تهیه و بلافاصله شروع کن.

زیرا حتی اگر یک ساعت زودتر به استقلال مالی و آرامش ذهنی درباره پول برسی، باز هم بسیار ارزشش را دارد.

تا حالا به این موضوع فکر کردید که ذهن شما برای فقر برنامه‌ریزی شده یا جذب ثروت؟
9900 تومان – خرید

٪۸۰ مردم تا آخر عمر درگیر امور مالی هستند!!

شما می‌توانید این را تغییر دهید؛
طوری که جزو آن ۸۰٪ نباشید و نشود آن روزی که
عمرتان سر آید و ندانید خوشبختی و سعادت چه بود.

به تو قول میدهم که زندگی ات سراسر ثروت و خوشبختی خواهد شد، به شکلی که انگار هر روز از آسمان برایت طلا می بارد،ایده پشتِ ایده، موقعیت پولساز،افراد جدید،اتفاقات و شرایطِ عالی. زندگی ات سراسر معجزه خواهد شد و تو هرگز متوجه نخواهی شد که چطور این اتفاق افتاد!!فقط قدرت استفاده از این محصول شگفت انگیز است که برایت معجزه میکند.

  • آیا حاضری با معجزه این محصول شگفت انگیز مواجه شوی؟ آیا آماده ای که مهیج ترین و پر شور ترین ماجرای عمرت را آغاز کنی؟
  • فکر کردن کافیه! تغییرات سرنوشت ساز رو زودتر شروع کن!
99000 تومان – خرید

آینده نتیجه ی انتخاب ها و تمصمیم هایی است که اکنون می گیرید، به همین سادگی آینده ات تعریف می شود!!


جذب فوری ثروت برای چه افرادی مناسب است؟

 

افرادی که دوست دارند بدون تلاش فیزیکی زیاد و با استفاده از توانایی ها و استعدادهای درونی خودشون کسب درآمد کنند.

افرادی که از پایین بودن درآمدشون خسته شدند و دوست دارند یک جهش مالی بزرگ رو تو زندگیشون تجربه کنند.

افرادی که بارها برای پولدار شدن تلاش کردند ولی در نهایت شکست خوردند و نتونستند به ثروت دلخواهشون برسند.

افرادی که مسئولیت پذیر هستند و دلشون میخواد رفاه و آسایش و تأمین آینده مالی خانواده شون رو تضمین کنند.

افرادی که علیرغم درآمد بالا، برای خودشون محدودیتی قائل نیستند و باز هم به دنبال داشتن ثروت بیشتر هستند.

افرادی که برای علم و تجربه ارزش قائلند و میخواهند از تجربه و دانش افراد موفق و پولدار استفاده کنند.

این محصول برای چه کسانی مناسب نیست و بهتراست که شرکت نکنند؟افرادی که راه پولدار شدن رو تلاش شبانه روزی و زیاد کار کردن و خساست میدونند.

افرادی که فقط به امید برنده شدن در قرعه‌کشی‌های بانک هستند و خودشون رو ناتوان از تغییر شرایط زندگی می دونند.

افرادی که می‌خواهند یک شبه پولدار بشن و حوصله آموزش دیدن و انجام تمرینات و اجرای ایده ها رو ندارند.

افرادی که فکر می‌کنند همه چیز رو می دونند و نیازی به یادگیری مطالب جدیدتر ندارند.

افرادی که وضعیت زندگیشون رو تقدیر و سرنوشت تغییر ناپذیر میدونند.

افرادی که برای تغییر شرایط مالی شون وقت ندارند و سرشون خیلی شلوغه و همیشه بدنبال یک فرصت مناسب هستند که البته هیچ وقت فراهم نمیشه!

افرادی که مسئولیت پذیر نیستند و دلشون نمیخواد رفاه و آسایش و تأمین آینده مالی خانواده شون رو تضمین کنند.


علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد …

– اگر همسر و یا فرزندتون از شما درخواست چیزی کنه و شما پول کافی برای خرید اون نداشته باشید خجالت زده میشید؟

– اگر نتونید یک خونه بخرید و تا آخر عمر مجبور به اجاره نشینی باشید، چه اتفاقی ممکنه بیفته؟!

– اگر همسر و یا فرزندتون بیمار بشه و شما پول کافی برای درمانش نداشته باشید چه اتفاقی ممکنه بیفته؟!

– اگر به هر دلیلی دیگه نتونید کار کنید، آیا به اندازه کافی پول دارید که تا آخر عمرتون نگران نباشید؟

– اگر نتونید به استقلال مالی برسید و به خاطر کار زیاد کمتر در کنار خانواد تون باشید، چه اتفاقاتی ممکنه بیفته؟!

– آیا دوست ندارید تا درآمد بیشتری داشته باشید و بتونید رفاه بیشتری رو برای خانواده تون فراهم کنید؟

– آیا دوست ندارید در جوانی به اهداف و آرزوهاتون دست پیدا کنید؟

فراموش نکنید این محصول گارانتی ۱۰۰% برگشت وجه را دارد و این یعنی: ایمان کامل من به این محصول


جایزه

پانزده درصد از مبلغی که از طریق درگاه بانک، برای خرید این محصول استفاده می‌کنید، به کیف پول شما اضافه می‌شود. شما میتوانید برای خرید های بعدی خود از آن مبلغ استفاده نمایید.

 

تحقیقات پژوهشگران ، پیوسته نشان داده است که افرادموفق معمولاٌ به سرعت تصمیم می گیرند و وقتی انجام کاری را درست بدانند به آسانی از تصمیم خود بر نمی گردند.بر عکس ، اشخاص شکست خورده معمولاٌ دیر تصمیم می گیرند و تصمیم خود را به آسانی عوض می کنند!!

هر گاه تصمیم شایسته ای گرفتید ، آنرا رها نکنید
شما به آن چیزی می رسید که به آن باور دارید. جایگاهی که امروز دارید، ریشه در باوری دارد که داشته اید.

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.


مبلغ واقعی 99,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 94,050 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 406

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما