محل لوگو

کتاب تنها راز موفقیت، دوام اوردن


کتاب تنها راز موفقیت، دوام اوردن

کتاب تنها راز موفقیت ، دوام آوردن ………….. نوشته : مارک و رنه رید یارنل

درباره کتاب :
کتاب تنها راز موفقیت ، دوام آوردن
شبکه سازهای تازه وارد….این کتاب را بخوانید !
یارنل ها که درآمد چند میلیون دلاری و بیست سال سابقه ی کاری دارند ، یک ساختار علمی جامع …. محتوای برجسته …. و بیش از دویست توصیه برای ماندن و سود بردن در سال اول …. و ساخت یک پایه تجاری بلند مدت را ارائه می دهند. من این کتاب را به تمام دانشجویان بازاریابی چند سطحی توصیه می کنم. چارلز دبلیو کینگ؛مدرس دانشگاه ایلینویس شیکاگو
مارک و رنه دو نفر از قدرتمندترین رهبران در صنعت ما هستند. تعهد آن ها به موفقیت دیگران و شهامت آنها در صحبت کردن از قلب و ذهن شان زندگی صدها هزار نفر را تغییر داده است.
طبق لغت نامه وبستر دوام آوردن (to survive) یعنی زنده ماندن و به ویژه حیات بعد از مرگ دیگران. نکته جالب در مورد بازاریابی از بسیاری از جهات این است که دوام آوردن، یعنی ادامه حضور در زمانی که بقیه تجارت را ترک کرده اند و این دقیقا همان چیزی است که باعث ثروت کلان می شود. فرسایش (از دست دادن اعضا) در تجارت ما فاکتور قابل توجهی است. در عین حال به ندرت افرادی را دیده ایم که در این تجارت به طور مستمر کار کرده اند و در نهایت به موفقیت نرسیده باشند.
نتیجه تحقیقات ما نشان می دهد که ۹۵ درصد افرادی که ده سال در مارکتینگ دوام آورده اند، به ثروتی ورای توقعشان دست یافته اند.
ریشه های آغازین صنعت نتورک مارکتینگ به دهه ۱۹۴۰ باز می گردد. زمانی که شرکت Nutrilite Products فروش مواد غذایی را آغاز کرد و ده سال بعد شرکت Amway محصولات خانگی را عرضه نمود. طی پنجاه سال اخیر، این صنعت به شبکه ای قانونی و کارآمد جهت توزیع محصولات تبدیل شد که آن را برای موج بعدی و ورود به دنیای تجارت آماده کرد.

اگر اهل کسب و کار در بازار آزاد باشید و به تاسیس شرکت‌ها و فروشگاه‌ها، نحوه کار آن‌ها و سرانجام‌شان دقت کرده باشید، حتما دریافته‌اید بسیاری از این تجارت‌های کوچک، پس از مدتی شکست خورده و برچیده می‌شوند. فارغ از دلایل این شکست‌ها و برچیده شدن‌ها، درصد بالایی از آن‌ها در سال‌های اول اتفاق می‌افتد و کسانی که بتوانند راهشان را برای تداوم تجارت در چند سال اول پیدا کنند، دیگر بر روی ریل قرار گرفته، رشدشان سرعت خواهد گرفت و احتمال شکست‌شان بسیار کمتر خواهد شد.
نتورک هم دقیقا همینطور است. عده‌ای زیاد از افراد در همان روزها و ماه‌های اول دلسرد شده و از آن دست می‌کشند و از آنجایی که در نتورک همانند تجارت سنتی فروشگاه یا دفتر کار ندارند، این روند تسریع هم خواهد شد. از همین رو اگر کسی با روندی که باید در سال اول کارش در نتورک طی کند و مشکلاتی که ممکن است در این راه با آن‌ها روبرو شود آشنا شود و پیشاپیش روش برخورد با آن‌ها را بیاموزد، درصد موفقیتش بیشتر خواهد شد.
به همین منظور، یک زن و شوهر نتورکر موفق، با نام‌های “مارک و رنه‌رید یارنل”، اقدام به نوشتن کتابی کرده‌اند که تجربیات بیست ساله آن‌ها و تعداد زیادی از همکارانشان را در سال اول کارشان دربرمی‌گیرد و مرجعی بسیار عالی هم برای کسانی که تصمیم به شروع کار در نتورک به عنوان یک حرفه جدی دارند، و هم برای کسانی که هم‌اکنون به شغل شریف نتورک مشغول هستند، به شمار می‌رود. این کتاب که در سال ۱۹۹۸ نوشته شده، در اولین نوبت انتشار خود به فارسی با عنوان “سال اول شما در بازاریابی شبکه‌ای” و در نوبت‌های بعدی با عنوان “تنها راز موفقیت، دوام آوردن” چاپ شده است.

فصل‌های آن عبارتند از:

  • بی‌اعتنایی به موشک جواب رد
  • اجتناب از تله مدیریت
  • جا خالی دادن از دژ افسردگی
  • متوقف سازی تانک توقعات نادرست
  • حمله به کلاهک لیست گرم
  • جا خالی دادن از بمب تمرکززدا
  • فرار از مین جلسات
  • خالی کردن هفت تیر اتصال
  • منحرف کردن انفجار مدیریتی


مبلغ واقعی 39,500 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 37,525 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 894

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما