محل لوگو

کتاب صوتی مدار صفر درجه


کتاب صوتی مدار صفر درجه

: مدار صفر درجه 
: داستان های فارسی قرن 14
احمد محمود
: معین
: رقعی
: ۱۳۸۹
: ۸

دانلود رمان مدار صفر درجه احمد محمود

نام کتاب: مدار صفر درجه

نویسنده: احمد محمود

 

درباره نویسنده: احمد اعطا با نام ادبی احمد محمود نویسنده معاصر ایرانی در ۴ دی ۱۳۱۰ در اهواز از پدر و مادری دزفولی الاصل به دنیا آمد و شاید به همین دلیل بیشترخود را دزفولی می‌دانست. محمود را پیرو مکتب رئالیسم اجتماعی می‌دانند. معروف‌ترین رمان او همسایه‌ها در زمرهٔ آثار برجسته ی ادبیات معاصر ایران شمرده می‌شود.در برخی از آثارش چون همسایه‌ها و مدار صفر درجه واژه‌ها و جملاتی به گویش دزفولی به چشم می‌خورد و نیز شخصیت «نعمت» در داستان “غریبه‌ها و پسرک بومی” از کتابی به همین نام نیز از یکی از اهالی دزفول به نام نعمتعلائی گرفته شده‌است که حول‌وحوش سال ۱۳۲۳ در دزفول به دست افراد ناشناسی ترور می‌شود.

محمود در سال ۱۳۲۷ با دختر عمه اش ازدواج کرد و در سال ۱۳۲۹ دوره متوسطه را شبانه در دبیرستان شاهپور اهواز به پایان رساند.در سال ۱۳۳۳ نخستین داستان کوتاهش به نام “صبمی‌شه در مجله امید ایران منتشر شد، و در سال ۱۳۳۸ توانست اولین مجموعه داستانش به نام مول را با سرمایه شخصی به چاپ رساند. او خود می‌گوید بعد از انقلاب به اصرار خودم بازخرید و خانه‌نشین شدم تا شاید به درد درمان‌ناپذیری که همه عمر با من بود و هست سامان بدهم،دیر بود اما چاره نبود.احمد محمود در روز جمعه ۱۲ مهر سال ۱۳۸۱ به دنبال یک دورهٔ بیماری ریوی در بیمارستان مهرادتهران درگذشت و در امامزاده طاهر کرج به خاک سپرده شد.مطالعه این رمان سه جلدی ارزشمند از یک نویسنده خوش قلم هموطن را از دست ندهید.

 

 


مبلغ واقعی 107,000 تومان    4% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 102,720 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1876

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما