محل لوگو

کتاب صوتی پندار خدا


کتاب صوتی پندار خدا

پندار خدا یا توهم خدا (به انگلیسی: The God Delusion)| نویسنده : ریچارد داوکینز|ویراستار: م.فا.آل | گویش : زرین| تولید و نشر آوای بوف


نام کتاب : #توهم_خدا ( #پندار_خدا )
.
نویسنده : #ریچارد_داوکینز

ویراستار: م.فاآل
.
راوی : #زرین

تعداد صفحات : 229

سال چاپ نخستین : 2006

نتشر : بنیاد داوکینز

تعداد فایل : 25 عدد فایل صوتی حجم مگابایت 900

زمان : 23 ساعت و 57 دقیقه

موضوع :
.
#علمی ، #نقد_مذهبی ، #کتاب_ممنوعه
.

ترجمه غیررسمی فارسی کتاب با عنوان «پندار خدا» توسط ا. فرزام قبلا در آوای بوف تهیه و منتشر شده است. ترجمه حاضر در واقع نسخه تصحیح شده آن همراه با ترجمۀ قسمتهای ترجمه نشده و اضافات نسخه جدید و نیز توضیحاتی از سوی مصحح است که برای مواردی که ممکن بود برای خواننده فارسی زبان ناآشنا باشد، در داخل کروشه افزوده شده است.

پندار خدا یا توهم خدا (به انگلیسی: The God Delusion) کتاب غیرداستانی پرفروش سال ۲۰۰۶، نوشتۀ زیست‌شناس بریتانیایی، ریچارد داوکینز است. وی، عضو آکادمی پادشاهی علوم و ادبیات بریتانیاست و در گذشته نیز، استاد فهم عمومیِ علم در دانشگاه آکسفورد بوده‌ است.

داوکینز، در کتاب توهم خدا عنوان می‌کند که خالق فراطبیعی، به احتمال قریب به یقین وجود ندارد؛ و باور به خدا، باور کاذبی است که در تضاد با تمام شواهد موجود است. او با این نظرِ رابرت پیرسیگ، هم‌نوا می‌شود و می‌گوید: «هنگامی که یک نفر دچار توهم می‌شود، دیوانه‌اش می‌گویند. هنگامی که افراد بسیاری دچار یک توهم می‌شوند، مؤمن‌شان می‌خوانند!»

تا ماه نوامبر سال ۲۰۰۷، تنها نسخهٔ اصلی (انگلیسیِ) کتاب، به فروش ۱٫۵ میلیون نسخه دست یافت و به ۳۱ زبان ترجمه شد. همچنین، در ماه نوامبر ۲۰۰۶ در ردهٔ دوم کتاب‌های پرفروش آمازون قرار گرفت.

این کتاب، در اوایل دسامبر ۲۰۰۶، به رتبهٔ چهارم کتاب‌های غیرداستانی پرفروش نیویورک تایمز، رسید و تا ۵۱ هفته، تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۰۷، در فهرست پرفروش‌ها ماند. این اثر، از طرفی مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرد و از سوی دیگر، چندین کتاب نیز علیه آن نوشته شد.


مبلغ واقعی 134,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 127,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 294

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما