محل لوگو

فایل صوتی ترک سیگار


فایل صوتی ترک سیگار

مراحل ترک سیگار

تصمیم قطعی رهایی همیشگی از دام سیگار از یک تصمیم قطعی آغاز میشه. تصمیم گیری برای ترک سیگار اولین قدم در ترک سیگار است.

استفاده از محتوای رایگان بعد از تصمیم به ترک سیگار، هر چه اطلاعات بیشتری در اینباره داشته باشید در مواجهه با مشکلاتی نظیر استرس و ترس از ترک سیگار آماده تر و مجهزتر خواهید بود.

شرکت در دوره تنها کاری که لازم است انجام بدهید گوش سپردن به فایل‌های صوتی دوره ترک آسان سیگار به صورت فصل به فصل است تا شما بصورتی کاملا اتوماتیک و آسان، رهایی از دام سیگار را تجربه کنید. رهایی از دام سیگار در پایان دوره ترک آسان سیگار.

رها کردن سریع سیگار در هر شرایطی و هر سنی با هر نوعی از مصرف سیگار برای شما راحت و دست یافتنی ست

آیا تا حالا به ترک سیگار فکر کردی ما سیگاری ها یک روز اولین سیگار زندگیمون رو روشن میکنیم و بعد از مدتی کاملا به سیگار وابسته میشیم. سیگار تمام زندگی ما رو تحت تاثیر قرار میده و هر چه بیشتر پیش میریم رهایی از دام سیگار برای ما سخت تر میشه. شاید تعجب کنید اگر این واقعیت رو به شما بگم که اعتیاد به سیگار 1٪ فیزیکی و 99٪ ذهنی است. دوره ترک آسان سیگار به شما کمک میکنه تا بتونید به راحتی، بدون افسردگی و بدون نیاز به نیروی اراده، در کمترین زمان سیگار رو برای همیشه کنار بذارید.

 ما سیگاری ها یک روز اولین سیگار زندگیمون رو روشن میکنیم و بعد از مدتی کاملا به سیگار وابسته میشیم. سیگار تمام زندگی ما رو تحت تاثیر قرار میده و هر چه بیشتر پیش میریم رهایی از دام سیگار برای ما سخت تر میشه. شاید تعجب کنید اگر این واقعیت رو به شما بگم که اعتیاد به سیگار 1٪ فیزیکی و 99٪ ذهنی است. دوره ترک آسان سیگار به شما کمک میکنه تا بتونید به راحتی، بدون افسردگی و بدون نیاز به نیروی اراده، در کمترین زمان سیگار رو برای همیشه کنار بذارید.

 

 نوع فایل: MP3
تعداد فصل ها: ۴۳
مدت زمان: ۸ ساعت و ۴۵ دقیقه
توضیحات: لینک دانلود فایل ها در ۱۵ بخش با حجم ۳۰ الی ۴۰ مگابایت به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

 


مبلغ واقعی 123,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 116,850 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 546

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما