محل لوگو

کتاب صوتی عایشه بعد از پیامبر


کتاب صوتی عایشه بعد از پیامبر

نام کتاب «عایشه بعد از پیامبر» است ! با نویسنده فرضی «کورت فریشلر» وترجمه ذبیح الله منصوری.
کتاب فوق، غیر مستند و غیر قابل اعتماد است درباره این کتاب و کتاب «محمد پیامبری که از نو باید شناخت» نوشته «ویرژیل گیورگیو» به این نکته دقت کنید:
نوع نگاه متفکران غرب به اسلام و شخصیت های اسلامی ؛ نقد همراه با تخریب است آنان با قرار دادن مطالب سست و قوی کنار هم و تکیه بر گزارش های سست تاریخی ؛ مطالب القایی خویش را ارائه می دهند. اصولا مجموعه کتاب هایی که در شناخت اسلام از سوی متفکران اروپایی نگاشته شده است چنین رویکردی را دارد و به تعبیر علامه عسکری «مثل این است که از ابوجهل یا ابوسفیان بخواهند که پیامبر و شخصیت والای او را توصیف و معرّفی نماید. کتاب‌هایی که از زبان‌های اروپایی ترجمه می‌شود و در مسائل اسلام‌شناسی تحقیق کرده است در واقع سم‌هایی هستند که در پوششی از عسل پوشیده شده‌اند».
«ذبیح الله منصوری» نیز برای جامعه کتابخوان و کتاب دان مشهور است ؛ از او نزدیک به هزار و 400 نوشته، ترجمه و کتاب باقی مانده که بعضی از آن ها با وجود حجم زیاد صفحات و مجلدات متعدد، به فروش بالایی دست پیدا کرده اند. درباره این مترجم نام آشنا حرف و حدیث هایی وجود دارد ؛ مثل این مورد که الحاقات او به متن چندین برابر متن اصلی نویسنده است و یا خود منصوری، خالق برخی از کتاب هایی است که با درج نام یک نویسنده فرضی اروپایی ، نام خویش را به عنوان مترجم ذکر است . طبیعی است با فرض یا اذعان به صداقت این مترجم ایرانی ، این حجم وسیع کار، کاهش دقت را بدنبال دارد.


مبلغ واقعی 112,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 106,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 265

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما